00,00 zł
Znajdź nas również na serwisach społecznościowych:
Przejdź do strony wsparcie
Zobacz wszystkie konfiguratory
< Powrót do sklepu

Aby skorzystać z tej strony prosimy się

Jeśli nie jesteś zarejestrowany to przejdź do zakładki Rejestracja

Poniżej przedstawiamy procedurę zgłaszania reklamacji w serwisie ivolta.pl. Korzystając z niej proces obsługi reklamacji odbywa się szybko i sprawnie.

Procedura zgłaszania reklamacji w serwisie www.ivolta.pl

  • Zgłoszenie urządzeń do reklamacji może być realizowane na kilka sposobów. Poprzez elektroniczny moduł zgłoszeń RMA, zgłoszenia e-mailowe na adres serwis@volta.com.pl , listownie, faxem lub bezpośrednio w oddziałach firmy VOLTA.
    Pod linkiem [Formularz_RMA], znajdziecie Państwo formularza do ręcznego wypełnienia zgłoszenia.

  • Polecamy zgłoszenie reklamacji w Elektronicznym Systemie Obsługi Reklamacji RMA dostępna pod linkiem (http://ivolta.pl/complaints) Jest to najwygodniejsza forma umożliwiająca pełne zarządzanie swoimi reklamacjami (*).

  • Do przesyłki z niesprawnym towarem polecamy dołączyć: numer zamówienia internetowego, datę zakupu reklamowanego urządzenia lub numer paragonu/faktury zakupu. Mile widziana jest kopia dokumentu zakupowego. Pozwoli to szybciej i sprawniej naszemu Działowi Obsługi Reklamacji na procedowanie Państwa zgłoszenia. 

    Jeżeli skorzystaliście Państwo z modułu RMA to zalecamy umieścić na paczce również numer zgłoszenia, które uzyskacie Państwo po prawidłowym wypełnieniu zgłoszenia.

  • Wysyłany towar powinien być prawidłowo zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu, zalecane jest użycie opakowania fabrycznego.

  • W ciągu 14 dni roboczych reklamacja zostanie rozpatrzona a Państwo zostaniecie poinformowani o jej statusie. Informacja ta jest również widoczna w zakładce Panel iVolta po wcześniejszym zalogowaniu (opcja dostępna tylko dla reklamacji zgłoszonych przez moduł RMA).

  • Reklamacje z tytułu rękojmi lub udzielonej gwarancji realizowane będą zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego www.ivolta.pl oraz Warunkami Gwarancji dostępnymi pod linkiem Ogólne warunki Reklamacji.

  • Reklamacje zgłaszane jako płatne lub uznane jako pogwarancyjne mogą być naprawione odpłatnie po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów i zakresu napraw ze Zgłaszającym. Po naprawie urządzenie zostanie odesłane na koszt Zgłaszającego.

Ochrona Danych Osobowych – Procedury Serwisowe

 

Z uwagi na wdrożone przez firmę Volta Sp. z o.o. procedury związane ochroną danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., wszystkie urządzenia przekazywane do naszego Serwisu nie powinny zawierać w swojej pamięci danych osobowych m.in. nagrań wizyjnych oraz audio, list użytkowników, buforów zdarzeń zawierających dane osobowe takie jak imiona i nazwiska, stanowiska, numery telefonów itp.

 

Zalecamy przed wysłaniem do naszego Serwisu pozbawić wcześniej zapisu powyżej wymienionych danych w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie. W przypadku rejestratorów cyfrowych wideo i audio zalecamy przed wysłaniem ich do naszego Serwisu wyjęcie dysków twardych oraz innych nośników pamięci.

 

W przypadku braku możliwości usunięcia powyżej wymienionych danych lub w przypadku podjęcia przez Państwo decyzji o przekazaniu do nas ww. danych w celach serwisowych należy wypełnić i załączyć do przesyłanego urządzenia podpisaną Umowę Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych.

 

Możecie również Państwo przekazać dyspozycję na podstawie, której dane osobowe w przesłanym urządzeniu zostaną wykasowane przez nasz Serwis przed przystąpieniem do dalszych operacji naprawy.

 

Przekazane do naszego Serwisu urządzenia, w których zostaną stwierdzone dane osobowy, a do których nie zostanie załączona wypełniona i podpisana Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych lub nie zostanie zlecona dyspozycja wykasowania danych zostaną odesłane do Zgłaszającego.

 

Zgłaszający odpowiada za zabezpieczenie kopii danych znajdujących się na urządzeniach, dyskach lub innych informatycznych nośnikach przekazywanych do Serwisu. Volta nie będzie odpowiedzialna za utracone dane podczas procesu naprawy i wysyłki urządzeń, dysków lub innych informatycznych nośników klienta.

 

Adres wysyłkowy:
Volta Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Dopisek – Serwis
Kontakt – SERWIS/REKLAMACJE
e-mail: serwis@volta.com.pl

 

(*) UWAGA! Skorzystanie z modułu RMA jest możliwe tylko dla Użytkowników zarejestrowanych w serwisie iVolta. Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani prosimy o wcześniejszą rejestrację w zakładce Rejestracja (http://ivolta.pl/register) Następnie korzystając z zakładki „Reklamacje” (http://ivolta.pl/complaints) należy zgłosić niesprawne urządzenie z pomocą Elektronicznego Systemu Obsługi Reklamacji RMA.


Newsletter
Zapisz się aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na swój adres e-mail
Znajdź nas na portalach społecznościowych


Płatności obsługuje PayUPłatności ratalne PayUZaufane opinie Ceneo.pl
×Porównywarka

Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".

×Dodano do koszyka
Produkt dodano do koszyka.

Kontynuuj zakupyZobacz koszyk
Sprawdź również:

×Oferta wysłana
Podaj adres email, na który ma zostać wysłana oferta.

×Oferta wysłana
Oferta została wysłana na adres e-mail: .

Informacja systemowa

Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.



Nie zgadzam sięTak potwierdzam