iVolta
menu-bars

MENU

Waluta:

Baza wiedzy - F.A.Q.

W sekcji FAQ (Frequently Asked Questions) odpowiadamy na najpopularniejsze pytania, z którymi na co dzień spotyka się nasz dział wsparcia technicznego. Jeżeli nie znalazłeś tutaj rozwiązania swojego problemu, napisz do nas. Baza danych jest uaktualniana na bieżąco - zachęcamy do zgłaszania uwag i zadawania pytań. Część z nich zostanie opublikowana wraz z odpowiedziami, aby mogła posłużyć innym użytkownikom.

F.A.QSystemy Alarmowe SSWINOgólneJakie powiadamianie wybra...

Jakie powiadamianie wybrać planując montaż systemu alarmowego?

Przede wszystkim należy sobie zadać pytanie czy chcemy korzystać z usług agencji ochrony? Jeśli tak to wybór rodzaju powiadamiania należy do agencji ochrony, z której usług będziemy korzystać i w większości wypadków firma użycza swoje urządzenie w cenie miesięcznego abonamentu. W przypadku gdy chcemy całą ochronę obiektu mieć we własnych rękach mamy trzy rodzaje powiadomienia do wyboru:

  • Powiadomienie po telefonicznej linii analogowej lub cyfrowej (ISDN) – większość central posiada wbudowany moduł komunikacyjny (analogowy), moduły ISDN dostępne są jako opcje lub konwertery – to rozwiązanie jest dobre w przypadku gdy posiadamy aktywną linię telefoniczną na obiekcie i często bywa najtańsze w eksploatacji
  • Powiadomienie po sieci GSM (GSM/GPRST/SMS) – rozwiązanie stosowane w miejscach gdzie nie ma linii telefonicznej lub jej wykorzystanie jest ograniczone ale mamy zasięg sieci GSM. Może być również stosowane jako dodatkowe powiadomienie w przypadku awarii linii telefonicznej.
  • Powiadomienie po sieci Ethernet – wymaga stałego dostępu do sieci Internet po stronie systemu alarmowego. Odbiorca powiadomienia (w zależności od możliwości urządzeń danego producenta) może być powiadamiany na komputer z dostępem do Internetu jak również na telefon komórkowy.
Powrót do listy kategorii