iVolta

MENU

Waluta:
Zamknij

Baza wiedzy - F.A.Q.

W sekcji FAQ (Frequently Asked Questions) odpowiadamy na najpopularniejsze pytania, z którymi na co dzień spotyka się nasz dział wsparcia technicznego. Jeżeli nie znalazłeś tutaj rozwiązania swojego problemu, napisz do nas. Baza danych jest uaktualniana na bieżąco - zachęcamy do zgłaszania uwag i zadawania pytań. Część z nich zostanie opublikowana wraz z odpowiedziami, aby mogła posłużyć innym użytkownikom.

F.A.QTelewizja DozorowaSystemy IPReset Hasła - Jak sprawd...

Reset Hasła - Jak sprawdzić datę w systemie OPTIVA 2B

Gdy w systemie Optiva 2B zapomni się hasło, można łatwo je odzyskać kontaktując się z działem pomocy technicznej. Jednak aby przeprowadzić cała procedurę, należy podać dane - m.in. aktualną datę na rejestratorze. Jak ją sprawdzić, gdy urządzenie jest zablokowane i nie da się do niego zalogować? Istnieje proste rozwiązanie - przy nieudanej próbie logowania LOKALNEGO (czyli przy użyciu myszy i monitora podłączonych bezpośrednio do rejestratora), rejestrator wyświetli datę:

 

 

Powrót do listy kategorii