Do podłączenia dodatkowego panelu bramowego w zestawie video domofonowym FS7V11 jest potrzebny dedykowany przełącznik. Schemat połączeń pokazują poniższym rysunku:
...
Zestawy z monitorami COMMAX’a nie zawierają zasilacza do elektrozaczepu.
Producent zaleca zasilacz zewnętrzny DE-06-12WL, który trzeba dokupić osobno.
Monitory są zasilane 230V AC....
Do podłączenia zestawu FS7V11 potrzebny jest kabel co najmniej 4 żyłowy może to być również UTP5 do zastosowań zewnętrznych. Przy odległości (panel zewnętrzny – monitor) powyżej 50m zalecane jest stosowanie kabla koncentrycznego do podłączenia VIDEO, GND, do podłączenia VDOOR, AUDIO przew...
Generalnie w video domofonach jednoabonamentowych, producent zaleca podłączenie nie więcej niż 2 monitorów. Stosując aktywne rozdzielacze sygnału video możemy zwiększyć ilość monitorów do 4.
Możemy dalej liczbę monitorów zwiększać stosując centralkę systemową CDS-4CM, z którą współp...
Do podłączenia systemu wideodomofonowego jednorodzinnego np. FS7V11 wystarczy przewód 4x05 jest to przewód 4-żyłowy 4x0,5mm2 lub UTP5BA, do połączenia panelu zewnętrznego z monitorem przy odległościach do 50m powyżej tej odległości zastosować przewód o grubszym przekroju żyły. Do podłącz...
Do podłączenia systemu wideodomofonowego jednorodzinnego np. FS7XX wystarczy przewód 4x05 jest to przewód 4-żyłowy YTDY 4x0,5mm2 lub UTP kat. 5, w przypadku połączenia panelu zewnętrznego z monitorem przy odległościach do 50m, powyżej tej odległości zastosować przewód o grubszym przekroju ...
Do zasilania wykorzystujemy przewód OMY2x1. Do transmisji audio i wizji w systemach jednoabonamentowych Commax serii DRCXXX oraz w systemach Genway serii FS7XX wystarczy przewód 4-żyłowy YTDY 4x0,5mm2 lub UTP kat. 5.
W systemach domofonowych marki mivi urmet systemy do transmisji audio wykorzystywane s...
Wymiana systemu domofonowego na wideodomofonowy związana powinna być poprzedzona odpowiednim rozplanowaniem takiego systemu, aby tego dokonać trzeba rozważyć kilka kwestii:
czy położone okablowanie z systemu domofonowego jest wystarczające do podłączenia systemu wideo domofonowego;
czy w systemie b...
Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem22 295 06 06.