iVolta
menu-bars

MENU

Waluta:

Skuteczna sprzedaż rozwiązań

Brak wolnych miejsc
Kategoria:Szkolenie z umiejętności miękkich
Termin szkolenia: 17-04-2018
Godziny szkolenia: 08:45 - 16:00
Cena szkolenia: Bezpłatne
Miejsce szkolenia: Oddział Poznań
Volta Oddział Poznań
ul. Głuchowska 1
60-101, Poznań

 

Co spowodowało, że postanowiliśmy zająć się szkoleniami z umiejętności miękkich w odniesieniu do sprzedaży rozwiązań?

 

Lata pracy z klientami pozwoliły zaobserwować zmieniające się trendy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klienta.

Zauważyliśmy, że model współpracy ewaluował z transakcyjnego do partnerskiego, długofalowego.

  • Ale jak utrzymać takie relacje?
  • Jak sprawić, aby klient widział w nas kompetentnego doradcę?
  • Jak przekonać klienta do zmian?

 

Po serii przeprowadzonych szkoleń dla Naszych pracowników, pragniemy podzielić się również tą wiedzą

i umiejętnościami z Naszymi Klientami.


Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego dowiedzą się Państwo jak:

  • rozumieć potrzeby klientów,
  • umiejętnie zadawać pytań oraz kontrolować rozmowę,
  • skutecznie przedstawiać przewagi własnych rozwiązań nad innymi możliwościami,
  • inspirować klientów wartościową wiedzą i pomysłami na rozwój biznesu,
  • zmieniać perspektywy klientów i ich przekonania,
  • radzić sobie z obiekcjami klientów i finalizować sprzedaż,
  • budować lojalność i długofalową współpracę z klientami.

 

Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta.

Fotorelacja z poprzednich edycji szkolenia:

Poziom trudności:

Łatwy.

 

Wymagania:

Pozytywne nastawienie do klientów.

 

Co spowodowało, że postanowiliśmy zająć się szkoleniami z umiejętności miękkich w odniesieniu do sprzedaży rozwiązań?

 

Lata pracy z klientami pozwoliły zaobserwować zmieniające się trendy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klienta.

Zauważyliśmy, że model współpracy ewaluował z transakcyjnego do partnerskiego, długofalowego.

  • Ale jak utrzymać takie relacje?
  • Jak sprawić, aby klient widział w nas kompetentnego doradcę?
  • Jak przekonać klienta do zmian?

 

Po serii przeprowadzonych szkoleń dla Naszych pracowników, pragniemy podzielić się również tą wiedzą

i umiejętnościami z Naszymi Klientami.


Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego dowiedzą się Państwo jak:

  • rozumieć potrzeby klientów,
  • umiejętnie zadawać pytań oraz kontrolować rozmowę,
  • skutecznie przedstawiać przewagi własnych rozwiązań nad innymi możliwościami,
  • inspirować klientów wartościową wiedzą i pomysłami na rozwój biznesu,
  • zmieniać perspektywy klientów i ich przekonania,
  • radzić sobie z obiekcjami klientów i finalizować sprzedaż,
  • budować lojalność i długofalową współpracę z klientami.

 

Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta.

Fotorelacja z poprzednich edycji szkolenia:

Poziom trudności:

Łatwy.

 

Wymagania:

Pozytywne nastawienie do klientów.

Cena szkolenia:

Bezpłatne
Osoby prowadzące:

Robert Rokicki

Trener szkoleń miękkich, ekspert firmy Volta

Monika Batory

Trener szkoleń miękkich firmy Volta

Czas rejestracji na szkolenie minął w dniu 17.04.2018.
Producenci
AJAXALARMTECHASSA ABLOYATTEBOSCHCAMEDAHUAGAZEXGENWAYGORKEHIKVISIONMIKROTIKOPTIVA2BPULSARRISCOROGERSATELTEXECOMTP-LINKUNIVIEWYOTOGIZKTeco