00,00 zł
Znajdź nas również na serwisach społecznościowych:
Przejdź do strony wsparcie
Zobacz wszystkie konfiguratory

Skuteczna sprzedaż rozwiązań

Informacje ogólne
Brak wolnych miejsc
Termin szkolenia:17-04-2018
Poziom zaawansowania:
Kategoria:Szkolenie z umiejętności miękkich
Godzina szkolenia:08:45 - 16:00
Cena:Bezpłatne
Miejsce szkolenia:Oddział Poznań
Volta Oddział Poznań
ul. Głuchowska 1
60-101, Poznań
Informacje podstawowe

Co spowodowało, że postanowiliśmy zająć się szkoleniami z umiejętności miękkich

w odniesieniu do sprzedaży rozwiązań?

 

Lata pracy z klientami pozwoliły zaobserwować zmieniające się trendy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klienta.

Zauważyliśmy, że model współpracy ewaluował z transakcyjnego do partnerskiego, długofalowego.

  • Ale jak utrzymać takie relacje?
  • Jak sprawić, aby klient widział w nas kompetentnego doradcę?
  • Jak przekonać klienta do zmian?

 

Po serii przeprowadzonych szkoleń dla Naszych pracowników, pragniemy podzielić się również tą wiedzą

i umiejętnościami z Naszymi Klientami.

 


Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego dowiedzą się Państwo jak:

  • rozumieć potrzeby klientów,
  • umiejętnie zadawać pytań oraz kontrolować rozmowę,
  • skutecznie przedstawiać przewagi własnych rozwiązań nad innymi możliwościami,
  • inspirować klientów wartościową wiedzą i pomysłami na rozwój biznesu,
  • zmieniać perspektywy klientów i ich przekonania,
  • radzić sobie z obiekcjami klientów i finalizować sprzedaż,
  • budować lojalność i długofalową współpracę z klientami.

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta, jednakże ze względu na dużą ilość chętnych iograniczona ilość miejsc szkoleniowych prosimy o rozważne rezerwowanieterminów. w przypadku zapisania się i nie przybycia na szkolenie bezuprzedniego niepoinformowania na min. 3 dni robocze przed datą szkoleniazostanie naliczona oplata 50 PLN netto od osoby.

 

 

Agenda szkolenia:

 

- Przygotowanie do kontaktu z klientem.

Atmosfera spotkania. Budowanie zaufania.


- Rozumienie potrzeb i inspirowanie klienta.

Rrodzaje i zastosowanie pytań, pułapki w zadawaniu pytań, mocne pytania.


Tworzenie rozwiązań i siła argumentacji.

Język korzyści, oddziaływanie racjonalne i emocjonalne.

Pokazywanie przewagi konkurencyjnej.


- Neutralizacja obiekcji klienta.

Możliwe obiekcje. Sposoby reagowania na obiekcje.


- Efektywne zamknięcie sprzedaży.

Sygnały zakupu od klienta. Techniki dostosowane do klienta.


- Rozwój współpracy.

Jak być niezbędnym dla klienta.

Poziom trudności:

Łatwy.

 

Wymagania:

Pozytywne nastawienie do klientów.

Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta.
Ścieżki kariery:
Szkolenie nie należy do żadnej ścieżki szkoleniowej
Osoby prowadzące:
Robert Rokicki
Trener szkoleń miękkich, ekspert firmy Volta
Monika Batory
Trener szkoleń miękkich, ekspert firmy Volta

Wyślij wiadomość do prowadzących:




Czas rejestracji na szkolenie minął w dniu 17.04.2018.
Newsletter
Zapisz się aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na swój adres e-mail
Znajdź nas na portalach społecznościowych


Płatności obsługuje PayUPłatności ratalne PayUZaufane opinie Ceneo.pl
×Porównywarka

Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".

×Dodano do koszyka
Produkt dodano do koszyka.

Kontynuuj zakupyZobacz koszyk
Sprawdź również:

×Oferta wysłana
Podaj adres email, na który ma zostać wysłana oferta.

×Oferta wysłana
Oferta została wysłana na adres e-mail: .

Informacja systemowa

Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.



Nie zgadzam sięTak potwierdzam