MENU

Waluta:
Konfiguratory Volta

Samodzielnie zbuduj własny system alarmowy lub zestaw telewizji dozorowej. Skorzystaj z poniższego konfiguratora. Z jego pomocą automatycznie powstanie zapytanie wg. którego nasi doświadczeni pracownicy przygotują najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.

Wystarczy kliknąć
Zamknij

Skuteczna sprzedaż rozwiązań

Ilość wolnych miejsc: 12
Kategoria:Szkolenie z umiejętności miękkich
Termin szkolenia: 20-09-2018
Godziny szkolenia: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia: Bezpłatne
Miejsce szkolenia: Oddział Kraków
Dworek Złoty Róg
ul. Legnicka 3
31-216, Kraków

 

Co spowodowało, że postanowiliśmy zająć się szkoleniami z umiejętności miękkich w odniesieniu do sprzedaży rozwiązań?

 

Lata pracy z klientami pozwoliły zaobserwować zmieniające się trendy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klienta.

Zauważyliśmy, że model współpracy ewaluował z transakcyjnego do partnerskiego, długofalowego.

  • Ale jak utrzymać takie relacje?
  • Jak sprawić, aby klient widział w nas kompetentnego doradcę?
  • Jak przekonać klienta do zmian?

 

Po serii przeprowadzonych szkoleń dla Naszych pracowników, pragniemy podzielić się również tą wiedzą

i umiejętnościami z Naszymi Klientami.


Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego dowiedzą się Państwo jak:

  • rozumieć potrzeby klientów,
  • umiejętnie zadawać pytań oraz kontrolować rozmowę,
  • skutecznie przedstawiać przewagi własnych rozwiązań nad innymi możliwościami,
  • inspirować klientów wartościową wiedzą i pomysłami na rozwój biznesu,
  • zmieniać perspektywy klientów i ich przekonania,
  • radzić sobie z obiekcjami klientów i finalizować sprzedaż,
  • budować lojalność i długofalową współpracę z klientami.

 

Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta.

Fotorelacja z poprzednich edycji szkolenia:

Poziom trudności:

Łatwy.

 

Wymagania:

Pozytywne nastawienie do klientów.

 

Co spowodowało, że postanowiliśmy zająć się szkoleniami z umiejętności miękkich w odniesieniu do sprzedaży rozwiązań?

 

Lata pracy z klientami pozwoliły zaobserwować zmieniające się trendy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu Klienta.

Zauważyliśmy, że model współpracy ewaluował z transakcyjnego do partnerskiego, długofalowego.

  • Ale jak utrzymać takie relacje?
  • Jak sprawić, aby klient widział w nas kompetentnego doradcę?
  • Jak przekonać klienta do zmian?

 

Po serii przeprowadzonych szkoleń dla Naszych pracowników, pragniemy podzielić się również tą wiedzą

i umiejętnościami z Naszymi Klientami.


Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego dowiedzą się Państwo jak:

  • rozumieć potrzeby klientów,
  • umiejętnie zadawać pytań oraz kontrolować rozmowę,
  • skutecznie przedstawiać przewagi własnych rozwiązań nad innymi możliwościami,
  • inspirować klientów wartościową wiedzą i pomysłami na rozwój biznesu,
  • zmieniać perspektywy klientów i ich przekonania,
  • radzić sobie z obiekcjami klientów i finalizować sprzedaż,
  • budować lojalność i długofalową współpracę z klientami.

 

Warunki uczestnictwa:

Szkolenie jest bezpłatne dla Partnerów firmy Volta.

Fotorelacja z poprzednich edycji szkolenia:

Poziom trudności:

Łatwy.

 

Wymagania:

Pozytywne nastawienie do klientów.

Cena szkolenia:

Bezpłatne
Osoby prowadzące:

Monika Batory

Trener szkoleń miękkich firmy Volta

Czas rejestracji na szkolenie minął w dniu 20.09.2018.

Producenci

ALARMTECHASSA ABLOYATTEBOSCHCAMEDAHUAGAZEXGENWAYGORKEHIKVISIONOPTIVA2BPULSARRISCOROGERSATELTEXECOMYOTOGI