Zapraszamy na nasze szkolenie, a poza tematem negocjacji, uzyskasz również na nie odpowiedzi.
1. Typologia klientów (aspekt psychologiczny)
2. Czym są negocjacje i kiedy negocjować
3. Style negocjacji i typy negocjatorów
4. Techniki negocjacyjne
5. Konflikt i impas w negocjacjach
1. Negocjować - tylko wtedy, gdy jest to potrzebne
2. Radzić sobie z manipulacjami ze strony klientów
3. Nie będziesz oddawać marży klientom
4. Nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji
22 295 06 06
kontakt@ivolta.pl
Pon. - Pt. 8:00 - 16:00
Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".
Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.