iVolta
menu-bars

MENU

Waluta:

Typologia klientów w negocjacjach sprzedażowych

Ilość wolnych miejsc: 10
Kategoria:Szkolenie z umiejętności miękkich
Termin szkolenia: 21-03-2019
Godziny szkolenia: 10:00 - 16:00
Cena szkolenia: 203,25 zł netto / 250,00 zł brutto
Miejsce szkolenia: Oddział Kraków
Dworek ZŁOTY RÓG
ul. Legnicka 3
31-216, Kraków

Szkolenie z typologii klientów w procesie negocjacji skierowanie jest do handlowców, managerów sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich osób pracujących w firmach handlowych i zajmujących się obsługą klientów.

 

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych oraz zdobycie umiejętności rozpoznawania typu klienta .

 

W trakcie szkolenia uczestnik pozna typy klientów, techniki negocjacyjne oraz techniki sprzedażowe.Forma warsztatowa pozwoli na przećwiczenie poznanych technik

 

  • Dlaczego z jednymi Klientami dogadujemy się lepiej, a z innymi nie jesteśmy w stanie rozmawiać nawet 3 min? A co tu mówić , aby dotrzeć do etapu negocjacji.
  • Dlaczego jedni denerwują nas swoim stylem współpracowania, a z innymi wystarczają 2 min , aby odkryć bratnią duszę?
  • Dlaczego jednych uważam za roztrzepanych, a innych za analitycznych fanatyków?
  • Dlaczego jedni kochają relacje z innymi, a inni zamykają się w tabelkach?
  • Dlaczego niektórzy nie powinni być handlowcami, a inni księgowymi?

 

Zapraszamy na nasze szkolenie.

Agenda

1. Typologia klientów (aspekt psychologiczny)

2. Czym są negocjacje i kiedy negocjować

3. Style negocjacji i typy negocjatorów

4. Techniki negocjacyjne

5. Konflikt i impas w negocjacjach

 

Co będziesz robić lepiej ?

1. Negocjować - tylko wtedy, gdy jest to potrzebne

2. Radzić sobie z manipulacjami ze strony klientów

3. Nie będziesz oddawać marży klientom

4. Nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji

 

W cenę szkolenia wliczone są:

  • Materiały szkoleniowe
  • Poczęstunek
  • Obiad
  • Certyfikat

 

Szkolenie z typologii klientów w procesie negocjacji skierowanie jest do handlowców, managerów sprzedaży, właścicieli firm oraz wszystkich osób pracujących w firmach handlowych i zajmujących się obsługą klientów.

 

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji negocjacyjnych oraz zdobycie umiejętności rozpoznawania typu klienta .

 

W trakcie szkolenia uczestnik pozna typy klientów, techniki negocjacyjne oraz techniki sprzedażowe.Forma warsztatowa pozwoli na przećwiczenie poznanych technik

 

  • Dlaczego z jednymi Klientami dogadujemy się lepiej, a z innymi nie jesteśmy w stanie rozmawiać nawet 3 min? A co tu mówić , aby dotrzeć do etapu negocjacji.
  • Dlaczego jedni denerwują nas swoim stylem współpracowania, a z innymi wystarczają 2 min , aby odkryć bratnią duszę?
  • Dlaczego jednych uważam za roztrzepanych, a innych za analitycznych fanatyków?
  • Dlaczego jedni kochają relacje z innymi, a inni zamykają się w tabelkach?
  • Dlaczego niektórzy nie powinni być handlowcami, a inni księgowymi?

 

Zapraszamy na nasze szkolenie.

Agenda

1. Typologia klientów (aspekt psychologiczny)

2. Czym są negocjacje i kiedy negocjować

3. Style negocjacji i typy negocjatorów

4. Techniki negocjacyjne

5. Konflikt i impas w negocjacjach

 

Co będziesz robić lepiej ?

1. Negocjować - tylko wtedy, gdy jest to potrzebne

2. Radzić sobie z manipulacjami ze strony klientów

3. Nie będziesz oddawać marży klientom

4. Nie będziesz tracić klientów podczas trudnych negocjacji

 

W cenę szkolenia wliczone są:

  • Materiały szkoleniowe
  • Poczęstunek
  • Obiad
  • Certyfikat

 

Cena szkolenia:

203.25 zł netto

250 zł brutto

Osoby prowadzące:

Monika Batory

Trener szkoleń miękkich firmy Volta

Czas rejestracji na szkolenie minął w dniu 21.03.2019.
Producenci
AJAXALARMTECHASSA ABLOYATTEBOSCHCAMEDAHUAGAZEXGENWAYGORKEHIKVISIONMIKROTIKOPTIVA2BPULSARRISCOROGERSATELTEXECOMTP-LINKUNIVIEWYOTOGIZKTeco