Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem. (Link do polityki prywatności)

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres daneosobowe@volta.com.pl.

Zarząd Volta Sp. z o.o.

00,00 zł
Znajdź nas również na serwisach społecznościowych:
Przejdź do strony wsparcie
Zobacz wszystkie konfiguratory

Procedury reklamacji i zwrotu towaru

Procedura zgłaszania reklamacji w serwisie www.ivolta.pl

  • Zgłoszenie urządzeń do reklamacji może być realizowane na kilka sposobów. Poprzez elektroniczny moduł zgłoszeń RMA, zgłoszenia e-mailowe na adres serwis@volta.com.pl , listownie, faxem lub bezpośrednio w oddziałach firmy VOLTA.Pod linkiem [Formularz_RMA], znajdziecie Państwo formularza do ręcznego wypełnienia zgłoszenia.

  • Polecamy zgłoszenie reklamacji w Elektronicznym Systemie Obsługi Reklamacji RMA dostępna pod linkiem (http://ivolta.pl/complaints) Jest to najwygodniejsza forma umożliwiająca pełne zarządzanie swoimi reklamacjami (*).

  • Do przesyłki z niesprawnym towarem polecamy dołączyć: numer zamówienia internetowego, datę zakupu reklamowanego urządzenia lub numer paragonu/faktury zakupu. Mile widziana jest kopia dokumentu zakupowego. Pozwoli to szybciej i sprawniej naszemu Działowi Obsługi Reklamacji na procedowanie Państwa zgłoszenia. Jeżeli skorzystaliście Państwo z modułu RMA to zalecamy umieścić na paczce również numer zgłoszenia, które uzyskacie Państwo po prawidłowym wypełnieniu zgłoszenia.

  • Wysyłany towar powinien być prawidłowo zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu, zalecane jest użycie opakowania fabrycznego.

  • W ciągu 14 dni roboczych reklamacja zostanie rozpatrzona a Państwo zostaniecie poinformowani o jej statusie. Informacja ta jest również widoczna w zakładce Panel iVolta po wcześniejszym zalogowaniu (opcja dostępna tylko dla reklamacji zgłoszonych przez moduł RMA).

  • Reklamacje z tytułu rękojmi lub udzielonej gwarancji realizowane będą zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego www.ivolta.pl oraz Warunkami Gwarancji dostępnymi pod linkiem Ogólne warunki Reklamacji.

  • Reklamacje zgłaszane jako płatne lub uznane jako pogwarancyjne mogą być naprawione odpłatnie po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów i zakresu napraw ze Zgłaszającym. Po naprawie urządzenie zostanie odesłane na koszt Zgłaszającego.

Adres wysyłkowy:

Volta Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 94

02-230 Warszawa

Dopisek – Serwis

 

Kontakt – SERWIS/REKLAMACJE

e-mail: serwis@volta.com.pl

 

(*) UWAGA! Skorzystanie z modułu RMA jest możliwe tylko dla Użytkowników zarejestrowanych w serwisie iVolta. Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani prosimy o wcześniejszą rejestrację w zakładce Rejestracja (http://ivolta.pl/register) Następnie korzystając z zakładki „Reklamacje” (http://ivolta.pl/complaints) należy zgłosić niesprawne urządzenie z pomocą Elektronicznego Systemu Obsługi Reklamacji RMA.

 


Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży

 

  • Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia na piśmie w ciągu 14 dni.

  • Nie jest wymagany zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu jednak zakupiony towar powinien być odpowiednio zapakowany aby zapewnić bezpieczny transport.

  • Sprzedający dokonuje zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego Towaru.

  • Zwrot zakupionego Towaru przez Partnera B2B jest regulowane przez oddzielne postanowienia umieszczone w Umowie „B2B” zawartej miedzy Klientem, a Sprzedającym.

Adres wysyłkowy:

Volta Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 94

02-230 Warszawa


Dział obsługi klienta

22 295 06 06

kontakt@ivolta.pl

Pracujemy

Pon. - Pt. 8:00 - 16:00

Znajdź nas na portalach społecznościowych

Newsletter
Zapisz się aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na swój adres e-mail

Administratorem Twoich danych osobowych jest Volta sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jutrzenki 94, 02-230 Warszawa.

Twoje dane osobowe przekazane podczas zapisywania się do usługi newsletter będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowej za pomocą e-mail, na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody.

Ponadto przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w następujących celach:

  • prowadzenia przez nas działań marketingowych, w szczególności marketingu bezpośredniego naszych usług oraz towarów, ponieważ posiadamy prawnie uzasadniony interes w realizacji marketingu bezpośredniego
  • do celów analitycznych i statystycznych, ponieważ posiadamy prawnie uzasadniony interes w prowadzeniu analizy i statystyk Twojej aktywności związanej z usługą newsletter
  • badania Twoich preferencji i dopasowania reklam na podstawie przeglądanych przez Ciebie treści, ponieważ posiadamy prawnie uzasadniony interes w ustaleniu naszych produktów i usług, które mogą Cię interesować
  • oraz obrony lub dochodzenia naszych roszczeń, ponieważ posiadamy prawnie uzasadniony interes w możliwości dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy

Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją. Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Więcej informacji uzyskasz tutaj.


Płatności obsługuje PayUPłatności ratalne PayUZaufane opinie Ceneo.pl
×Porównywarka

Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".

×Dodano do koszyka
Produkt dodano do koszyka.

Kontynuuj zakupyZobacz koszyk
Sprawdź również:

×Oferta wysłana
Podaj adres email, na który ma zostać wysłana oferta.

×Oferta wysłana
Oferta została wysłana na adres e-mail: .

Informacja systemowa

Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.



Nie zgadzam sięTak potwierdzam