00,00 zł
Znajdź nas również na serwisach społecznościowych:
Przejdź do strony wsparcie
Zobacz wszystkie konfiguratory

Procedury reklamacji i zwrotu towaru

Procedura zgłaszania reklamacji w serwisie www.ivolta.pl

  • Zgłoszenie urządzeń do reklamacji może być realizowane na kilka sposobów. Poprzez elektroniczny moduł zgłoszeń RMA, zgłoszenia e-mailowe na adres serwis@volta.com.pl , listownie, faxem lub bezpośrednio w oddziałach firmy VOLTA.Pod linkiem [Formularz_RMA], znajdziecie Państwo formularza do ręcznego wypełnienia zgłoszenia.

  • Polecamy zgłoszenie reklamacji w Elektronicznym Systemie Obsługi Reklamacji RMA dostępna pod linkiem (http://ivolta.pl/complaints) Jest to najwygodniejsza forma umożliwiająca pełne zarządzanie swoimi reklamacjami (*).

  • Do przesyłki z niesprawnym towarem polecamy dołączyć: numer zamówienia internetowego, datę zakupu reklamowanego urządzenia lub numer paragonu/faktury zakupu. Mile widziana jest kopia dokumentu zakupowego. Pozwoli to szybciej i sprawniej naszemu Działowi Obsługi Reklamacji na procedowanie Państwa zgłoszenia. Jeżeli skorzystaliście Państwo z modułu RMA to zalecamy umieścić na paczce również numer zgłoszenia, które uzyskacie Państwo po prawidłowym wypełnieniu zgłoszenia.

  • Wysyłany towar powinien być prawidłowo zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu, zalecane jest użycie opakowania fabrycznego.

  • W ciągu 14 dni roboczych reklamacja zostanie rozpatrzona a Państwo zostaniecie poinformowani o jej statusie. Informacja ta jest również widoczna w zakładce Panel iVolta po wcześniejszym zalogowaniu (opcja dostępna tylko dla reklamacji zgłoszonych przez moduł RMA).

  • Reklamacje z tytułu rękojmi lub udzielonej gwarancji realizowane będą zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego www.ivolta.pl oraz Warunkami Gwarancji dostępnymi pod linkiem Ogólne warunki Reklamacji.

  • Reklamacje zgłaszane jako płatne lub uznane jako pogwarancyjne mogą być naprawione odpłatnie po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów i zakresu napraw ze Zgłaszającym. Po naprawie urządzenie zostanie odesłane na koszt Zgłaszającego.

Adres wysyłkowy:

Volta Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 94

02-230 Warszawa

Dopisek – Serwis

 

Kontakt – SERWIS/REKLAMACJE

e-mail: serwis@volta.com.pl

 

(*) UWAGA! Skorzystanie z modułu RMA jest możliwe tylko dla Użytkowników zarejestrowanych w serwisie iVolta. Jeżeli nie są Państwo zarejestrowani prosimy o wcześniejszą rejestrację w zakładce Rejestracja (http://ivolta.pl/register) Następnie korzystając z zakładki „Reklamacje” (http://ivolta.pl/complaints) należy zgłosić niesprawne urządzenie z pomocą Elektronicznego Systemu Obsługi Reklamacji RMA.

 


Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży

 

  • Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia na piśmie w ciągu 14 dni.

  • Nie jest wymagany zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu jednak zakupiony towar powinien być odpowiednio zapakowany aby zapewnić bezpieczny transport.

  • Sprzedający dokonuje zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego Towaru.

  • Zwrot zakupionego Towaru przez Partnera B2B jest regulowane przez oddzielne postanowienia umieszczone w Umowie „B2B” zawartej miedzy Klientem, a Sprzedającym.

Adres wysyłkowy:

Volta Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 94

02-230 Warszawa


Newsletter
Zapisz się aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na swój adres e-mail
Znajdź nas na portalach społecznościowych


Płatności obsługuje PayUPłatności ratalne PayUZaufane opinie Ceneo.pl
×Porównywarka

Produkt został dodany do porównania. Produkty do porówniania możesz przeglądać w panelu "Moja ivolta".

×Dodano do koszyka
Produkt dodano do koszyka.

Kontynuuj zakupyZobacz koszyk
Sprawdź również:

×Oferta wysłana
Podaj adres email, na który ma zostać wysłana oferta.

×Oferta wysłana
Oferta została wysłana na adres e-mail: .

Informacja systemowa

Niniejszym informujemy, iż pobranie faktury korygującej w formie elektronicznej przez Klienta poprzez kliknięcie w link "Tak potwierdzam", jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta otrzymania przedmiotowej faktury. Dziękujemy i zapraszamy do ewentualnego kontaktu pod numerem 22 295 06 06.



Nie zgadzam sięTak potwierdzam