Zespół Volty dba o to, żebyś zawsze był zadowolony z zakupów. Jeżeli produkt, który posiadasz, okazał się niesprawny, możesz go zareklamować. Poniżej informujemy, jak to zrobić.
Aby skorzystać z modułu RMA, należy się zalogować do serwisu Volty. Jeżeli jeszcze nie posiadasz u nas konta, zachęcamy do rejestracji pod adresem http://ivolta.pl/register – zajmie Ci to zaledwie kilka minut. Następnie, korzystając z zakładki „REKLAMACJE” która jest dostępna na twoim Profilu, możesz zgłosić niesprawne urządzenie/urządzenia.
Jeżeli w trakcie wypełniania zgłoszenia pojawiły się u Ciebie pytania lub wątpliwości, zapraszamy do odwiedzenia zakładki Ogólne Warunki Gwarancji lub skontaktowania się z nami pod adresem serwis@volta.com.pl.
Uwaga. Zgłoszenia możesz również dokonać bezpośrednio w dowolnym oddziale Volty, e-mailowo na adres serwis@volta.com.pl, listownie lub faxem. Formularz papierowy do ręcznego wypełnienia zgłoszenia znajduje się pod linkiem Formularz RMA. Należy go pobrać wypełnić ręcznie i dołączyć do reklamowanego urządzenia.
Z uwagi na wdrożone przez firmę Volta Sp. z o.o. procedury związane z ochroną danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w pamięci urządzeń przekazywanych do naszego serwisu nie powinny się znajdować pliki zawierające dane osobowe, np. nagrania wizyjne oraz audio, listy użytkowników, bufory zdarzeń z danymi osobowymi, takimi jak imiona i nazwiska, stanowiska, numery telefonów itp.
W związku z tym, przed wysłaniem urządzeń do naszego serwisu, prosimy o usunięcie zapisu powyżej wymienionych danych w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie. W przypadku rejestratorów cyfrowych wideo i audio zalecamy wyjęcie dysków twardych oraz innych nośników pamięci.
W przypadku braku możliwości usunięcia wyżej wymienionych danych lub w przypadku podjęcia przez Klienta decyzji o przekazaniu do nas ww. danych w celach serwisowych, należy dołączyć do przesyłki wypełnioną i podpisaną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Istnieje również możliwość wydania dyspozycji, na podstawie której dane osobowe zawarte w pamięci przesłanego urządzenia, zostaną wykasowane przez nasz serwis przed przystąpieniem do naprawy.
Przekazane do naszego serwisu urządzenia, których pamięć zawiera dane osobowe Klienta, a do których nie zostanie dołączona wypełniona i podpisana umowa powierzenia przetwarzania danych lub nie zostanie wydana dyspozycja wykasowania danych, zostaną odesłane do Zgłaszającego.
Zgłaszający odpowiada za zabezpieczenie kopii danych znajdujących się na urządzeniach, dyskach lub innych informatycznych nośnikach przekazywanych do serwisu. Firma Volta nie ponosi odpowiedzialności za dane utracone podczas procesu naprawy i wysyłki urządzeń, dysków lub innych informatycznych nośników Klienta.
Adres wysyłkowy:
Volta Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Dopisek – Serwis
Kontakt – SERWIS/REKLAMACJE
e-mail: serwis@volta.com.pl
Zespół iVolty dba o to, żebyś zawsze był zadowolony z zakupów. Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Poniżej informujemy, jak to zrobić.
Zespół iVolty dba o to, żebyś zawsze był zadowolony z zakupów. Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Warunki zwrotów dla klienta niebędącego Konsumentem są określone w Twojej umowie. W razie niejasności dopytaj swojego Opiekuna.
Procedura zgłaszania zwrotu towaru:
Ochrona Danych Osobowych – Procedury Serwisowe
Z uwagi na wdrożone przez firmę Volta Sp. z o.o. procedury związane z ochroną danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w pamięci urządzeń przekazywanych do naszego serwisu nie powinny się znajdować pliki zawierające dane osobowe, np. nagrania wizyjne oraz audio, listy użytkowników, bufory zdarzeń z danymi osobowymi, takimi jak imiona i nazwiska, stanowiska, numery telefonów itp.
W związku z tym, przed wysłaniem urządzeń do naszego serwisu, prosimy o usunięcie zapisu powyżej wymienionych danych w sposób uniemożliwiający ich odzyskanie. W przypadku rejestratorów cyfrowych wideo i audio zalecamy wyjęcie dysków twardych oraz innych nośników pamięci.
W przypadku braku możliwości usunięcia wyżej wymienionych danych lub w przypadku podjęcia przez Klienta decyzji o przekazaniu do nas ww. danych w celach serwisowych, należy dołączyć do przesyłki wypełnioną i podpisaną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Istnieje również możliwość wydania dyspozycji, na podstawie której dane osobowe zawarte w pamięci przesłanego urządzenia, zostaną wykasowane przez nasz serwis przed przystąpieniem do naprawy.
Przekazane do naszego serwisu urządzenia, których pamięć zawiera dane osobowe Klienta, a do których nie zostanie dołączona wypełniona i podpisana umowa powierzenia przetwarzania danych lub nie zostanie wydana dyspozycja wykasowania danych, zostaną odesłane do Zgłaszającego.
Zgłaszający odpowiada za zabezpieczenie kopii danych znajdujących się na urządzeniach, dyskach lub innych informatycznych nośnikach przekazywanych do serwisu. Firma Volta nie ponosi odpowiedzialności za dane utracone podczas procesu naprawy i wysyłki urządzeń, dysków lub innych informatycznych nośników Klienta.
Adres wysyłkowy:
Volta Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Dopisek – ZWROT